ניתוח אף – האם זה פשוט כמו שזה נראה?

ניתוח אף הוא הליך לעיצוב האף מחדש. הניתוח יכול להיעשות למטרות קוסמטיות או לתיקון עיוותים. הניתוח צריך להתבצע על ידי מנתח מנוסה שיש לו ניסיון רב בתחום זה, ויעזור לכם להבין את הסיכונים והיתרונות הכרוכים בהליך. חשוב לדעת שניתוח אף עשוי שלא להתאים לכולם, וחשוב לדון בציפיות שלכם לפני שעוברים כל טיפול כירורגי.

מדוע ניתוח אף אינו פשוט כפי שהוא נראה


ניתוח אף הוא הליך כירורגי המעצב מחדש את האף. בדר"כ המטרה של ניתוח אף היא לשפר את הנשימה ולאזן את תווי הפנים, אולם ניתוח זה אינו פשוט כפי שהוא נראה והוא יכול להיות מורכב למדי. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שעוברים הליך זה, כמו הסיכונים והיתרונות, עלות הניתוח וזמן ההחלמה. חשוב לדעת ולהכיר את הדברים האלה לפני שאתם נכנסים להליך ניתוחי כלשהו.

הרבה אנשים לא יודעים את הדברים האלה לפני שהם נכנסים לניתוח אף ובסופו של דבר מתחרטים על החלטתם בהמשך. אז אנא הקדישו זמן לשאול את המנתח את כל השאלות האפשריות כדי שתוכלו להתחיל את התהליך באופן מיטבי מכיוון שלתקן עבודה לא נכונה של מנתח היא קשה משמעותית מלבחור בראש מנתח טוב.

ניתוח אף עושים אצל ד"ר מוסקונה


מרפאות מוסקונה פרוסים בארבעה סניפים ברחבי הארץ, אתם מוזמנים להגיע לפגישה ולהתרשם מהצוות הנפלא של המרפאה בניהולו של אורי מוסקונה.

רשימת הסניפים והכתובות של מרפאות מוסקונה:

מרפאת רמת אביב

רח׳ ברודצקי 43 , רמת אביב

03-7442828

מרפאת חיפה

שד' סיני 2 (פינת חורב)

04-8244992

מרפאת אשדוד

שדרות ירושלים 18 (בניין קיי טאואר, קומה 5)

03-7442828

מרפאת נתניה

מפי 5 (מתחם סוהו, קומה 6)

לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://www.moscona.co.il/