כל הדרכים לבצע תרומה לחג מלבד לתרום כסף

כשהחגים מתקרבים הם מציפים על פני השטח את הפערים הכלכליים הבולטים גם כך שקיימים בחברה הישראלית. סביב החגים ניתן לראות בדיוק למי יש ולמי אין, איך כל משפחה נערכת לקראת ארוחות החג השונות, ומי הן המשפחות שנותרות מאחור רעבות ובלי כל סיבה לחגוג. לקראת עונת החגים המתקרבת קיימת מצווה גדולה שבה תוכלו לקחת חלק – תרומה לחג. אם אין ברשותכם מספיק כסף שמאפשר לכם לתרום סכומים כמו שהייתם רוצים, תוכלו לבצע תרומה לחג גם בעוד כמה דרכים אחרות, ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליהן בצורה מפורטת וברורה. אז מוכנים? בואו נא לדרך עם תרומה לחג בדרך שנוחה לכם.

תרומה לחג באמצעות איסוף מזון יבש

אחת המצוות הגדולות ביותר בדת היהודית היא תרומה לעניים, ואין כמו תרומה לחג כדי לקיים את המצווה הזו. כדי לבצע אותה תוכלו לתרום מזון יבש או לאסוף את המזון מאנשים שמעוניינים לתרום אותו, וכמובן גם להשתלב במערך האריזה שכולל את אריזת המזון בתוך הארגזים. תוכלו לתרום כאן שמן, אורז, מגוון קטניות כמו חומוס או שעועית, קופסאות שימורים ועוד.

תרומה לחג באמצעות חלוקת ארגזי המזון

כמובן שגם חלוקת ארגזי המזון מהווה תרומה לחג שלא פחות חשובה מכל דרכי התרומה האחרות. חלוקת ארגזי המזון יכולה להפגיש ביניכם לבין המשפחות הנזקקות, ולרגש אתכם יותר ממה שאתם אולי חושבים.

תרומה לחג של אוכל חם בחמגשיות

אל בתי התמחוי מגיעים, במיוחד לקראת החגים, אלפי נזקקים מדי יום. אתם מוזמנים לבצע תרומה לחג דרך הכנת אוכל חם או חלוקה שלו לאנשים הנזקקים, ותאמינו לנו – החיוך שהארוחה תעלה על פניהם יהיה שווה כל רגע. פנו לארגון מאיר פנים כדי להתחיל לתרום.